domingo, 20 de octubre de 2013

DIY 3D оригами лебед - DIY 3D origami cisne

Първата ми фигурка направена в 3D оригами. Техниката не е никак сложна и толкова прецизна като при оригами фигурите, които всички познаваме. За сметка на това отнема мноооого време. Общо имам направени 3 фигурки, които ми костваха около 2 месеца за сгъването на триъгълниците, но винаги можете да помолите някой да ви помогне и да си спестите време. После сглобяването е бързо. 
 Другите 2 фигурки ще покажа в един от следващите постове.

Mi primera figura hecha en 3D origami. La técnica no es para nada complicada y  tan precisa como las figuras del origami que todos conocemos. Sin embargo se tarda muuuucho tiempo. Hice un total de 3 figuras, que me llevó cerca de 2 meses para plegar los triángulos, pero siempre puedes pedir a alguien que te ayude y te ahorrarás tiempo. Despues el montaje es rápido.
Las otras dos figuras mostrarе еn una de las siguientes entradas.
 

  


  Опитай и ти! Аз следвах това видео:
Animate a probar tu también! He seguido este video:

 http://www.youtube.com/watch?v=oxDhL1UvCAM&feature=related


Ще се радвам да разбера ако съм била твоето вдъхновение за днес :) 
 Me encantaría saber si yo era tu inspiración para hoy :)
 


8 comentarios: